Dag/weekvergunning

Dag/weekvergunningen voor onze vijvers, gelegen aan de Portugal- en de Amerikastraat in Kaatsheuvel, zijn weer verkrijgbaar bij een van onze leden, te weten Dhr Dankers.
Een dag of weekvergunning kopen en ophalen kan echter alleen na telefonisch contact met Dhr Dankers.
Telefoonnummer 06-51515221.
Bij geen gehoor 06-51402467.

Dus als je eens een dagje wilt vissen zonder lid te worden van onze vereniging koop dan een dagvergunning.

Op deze vijver(s) gelden de normale regels als op andere viswateren, met uitzondering van het aantal hengels waarmee gevist mag worden. Dit is voor deze 2 vijvers maximaal één hengel per persoon. Tevens wordt er op aangedrongen niet meer dan 1 kilo droog lokvoer per vissessie te gebruiken in verband met verzadiging van het water.
Gevangen vis dient na het onthaken terstond in het viswater te worden teruggezet.
Gebruik van leefnet, emmer of iets dergelijks is dus niet toegestaan!

Het is niet toegestaan, om aan de waterkant, zonder toestemming van de visrechthebbende, evenementen zoals bijv: clinics, jeugd vislessen en dergelijke te organiseren of andere (eventuele)commerciele activiteiten."

Kosten:
Dagvergunning € 2,50