Dag/weekvergunning

Dag/weekvergunningen voor onze vijvers, gelegen aan de Portugal- en de Amerikastraat in Kaatsheuvel, zijn weer verkrijgbaar bij een van onze leden, te weten Dhr Dankers.
Een dag of weekvergunning kopen en ophalen kan echter alleen na telefonisch contact met Dhr Dankers.
Telefoonnummer 06-51515221.
Bij geen gehoor 06-51402467.

Dus als je eens een dagje/week wilt vissen zonder lid te worden van onze vereniging koop dan een dag/weekvergunning.

Algemene voorwaarden en bepalingen:
Deze vergunning dient op verzoek van Politie, bijzondere opsporingsambtenaren (Boa’s) en aan een zich legitimerende controleur van HSV De Vrolijke Vissers of Federatie Zuidwest of Sportvisserij Nederland op verzoek te worden getoond. Aanwijzingen door deze personen dienen te worden opgevolgd.
—Beplanting, beschoeiing en waterplanten mogen geen schade lijden.
—Graven is niet toegestaan.
—Watervogels moeten met rust worden gelaten.
—Nachtvissen. Niet toegestaan (2 uur na zonsondergang tot 1 uur voor zonsopkomst).
—Het water mag alleen vanaf de oevers worden bevist.
—Zwemmen/baden of het bevaren van het water, met welk middel dan ook, is niet toegestaan.
—Meegenomen huisdieren moeten aangelijnd zijn en mogen niet in het water.
—Gebruik maken van een schuil, kampeer of ander verblijfmiddel anders dan een visparaplu is niet toegestaan.
—Afval dat gevaar voor mens of dier kan opleveren altijd direct opbergen.
—Afval meenemen naar huis of in de gele bakken deponeren.
—Aas en voer dat over is mag niet in het water of op de kant worden gegooid of achtergelaten aan de waterkant.
—In bezit hebben aan de waterkant van meer dan 1 kg droog voer is niet toegestaan.
—Gebruik van gekleurd aas en gebruik van een leefnet is niet toegestaan.
—Vissen met drijvend aas is niet toegestaan, vanwege de watervogels.
—Gevangen vis dient na het onthaken direct terug geplaatst te worden.
—Gebruik onthaakmat verplicht voor vis die niet in schepnet onthaakt kan worden.
—Meenemen van vis is NIET toegestaan.

Het is niet toegestaan, om aan de waterkant, zonder toestemming van de visrechthebbende, evenementen zoals bijv: clinics, jeugd vislessen en dergelijke te organiseren of andere (eventuele)commerciele activiteiten."

Zie ook de bepalingen op de vergunning zelf!

Kosten:
Dagvergunning € 2,50